sábado, 10 de março de 2012

Photos and Gifs of Jiyeon x)

 i want to stay, next to you everyday, i want to love you, but why are our hearts so different? = eu quero ficar, próximo a você todos os dias, eu quero amar você, mas por que nossos corações são tão diferentes?

until when are you going to act like this?! you're the one who started it. I want to break up. = até quando você vai agir assim? você é a pessoa que começou.  Eu quero quebrar
You've made me realize that I was mistaken all this time. Thank you = Você me fez perceber que estava enganada todo esse tempo. Obrigado

The one who broken the promisse was you. When the time comes I'll ask you. but Shin Hae Seong can. Why can't I = o que quebrou a promessa foi você. Quando chegar a hora vou pedir-lhe. mas Shin Hae Seong pode. Por que nao posso.

Don't pretend to be a rough, know-it-all. And take that black stuff of your eyes. Isn't it heavy to be going around whit it on your eyes all the time? . You...do you like me?. If you go around without any makeup... I'll think about it. = Nao finja ser uma bruta, sabe-tudo. E levar esse material preto dos seus olhos. Não é pesado às voltas com ela em seus olhos o tempo todo? . Você ... você gosta de mim?. Se você sair por aí sem nenhuma maquiagem ... Vou pensar sobre isso.

Nenhum comentário:

Postar um comentário