sexta-feira, 16 de março de 2012

Photos and Gifs of Jiyeon :)

 

 
Are you saying I haven't smiled or cried all this time?. Do you know what your expression has been like lately? How was it?.  What the heck? When was I like that? = Você está dizendo que eu não sorria ou chorava todo esse tempo?. Você sabe o que a sua expressão tem sido assim ultimamente? Como foi isso?. O que diabos? Quando eu estava assim?
 
 
I really like to eat side dishes,how did you know?. Can it all go in the small stomach? I can it eat much more than you cam imagine. = Eu realmente gostaria de comer pratos, como você sabia?. Pode tudo ir no estômago pequeno? Eu posso comer muito mais do que você pode imaginar.

I'm not saying I'll become your husband because I love you. Then,what is it? A favor of the upper class?. Look at this,look at this.I knew you weren't smart. it's no because I love you, it's because i love only you. You amazing woman. Is this acting your best?. This school uniform isn't the type of uniform that you're thinking of! = Eu não estou dizendo que vai se tornar seu marido porque eu amo você. Então, o que é? A favor da classe alta?. Olhe para isso, olhe para isso. Eu sabia que não eram inteligentes. não é porque eu te amo, é porque eu amo só você. Você mulher incrível. É este o seu melhor agir?. Este uniforme escolar não é o tipo de uniforme que você está pensando!

Nenhum comentário:

Postar um comentário